VET medicine students
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

VET medicine students

A forum for veterinary students needs

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله

ramiaubi
kama_vet
عبد الباسط
مودي نبيل
redavet
KaSsm
Nightingale
11 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Nightingale
the leader
the leader
Nightingale

ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Empty
مُساهمةموضوع: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالإثنين 21 ديسمبر 2009, 2:52 pm

ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري أو غيرة ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله

يعني صور أو فيديو أو معلومات أو كتب أو موضوعات عن أي شيء يدخل ويكتبها في الردود

https://vet-students.yoo7.com
KaSsm
ممتـــــ مـديـر ـــــــاز
ممتـــــ مـديـر ـــــــاز
KaSsm

ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالجمعة 02 أبريل 2010, 3:59 pm

السلام عليكم يا دكتور اذا سمحت ممكن صور عن الامراض التي تخمج البيض او الجراثيم بشكل خاص وشكراً
redavet
Doctor
Doctor

مُساهمةموضوع: طلب مساعدة   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالسبت 10 أبريل 2010, 9:29 pm

انا طبيب بيطري متحصل علئ شهادة الماجستير و احتاج الى عناوين رسائل دكتوراه في الطب البيطري لانني محتار بخصوص تسجيلي في الدكتوراه
عااااااااااجل
Nightingale
the leader
the leader
Nightingale

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالأحد 11 أبريل 2010, 12:34 am

طبعا يا دكتور الأول احب أقول لحضرتك الف مبروك علي الماجستير
وعلي فكرة أنا لسة طالب وكمان معظم الأعضاء لكن أنا عن نفسي ممكن أجيب لحضرتك عناوين الرسائل لكل الدكاترة إلي عندنا اهي ممكن تساعد شوية
بس هو حضرتك معيد بقسم إيه علشان لو عزنا أي حاجة هانكلمك فورا!!!!!!
مودي نبيل
Doctor
Doctor

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالخميس 29 أبريل 2010, 4:31 pm

أني طالب دكتوراة في كلية الطب البيطري بماليزيا في مجال علم الأمراض وأي حاجة ممكن أخدم بيها أني تحت أمركم إن شاء الله
لي طلب لو حد يقدر عليه ياريت تشوفولي بحث له علاقة بمادة المولبدينوم وهي تعتبر من العناصر النادرة والسامة في نفس الوقت وهي تعتبر لها علاقة مضادة مع النحاس في المجترات بالتحديد

فياريت أي بحث يتعلق بهذا الموضوع أكون شاكرا وأني في الخدمة من كلية الطب البيطري في ماليزيا
Nightingale
the leader
the leader
Nightingale

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالخميس 29 أبريل 2010, 6:10 pm

اقتباس :

أني طالب دكتوراة في كلية الطب البيطري بماليزيا في مجال علم الأمراض وأي حاجة ممكن أخدم بيها أني تحت أمركم إن شاء الله
لي طلب لو حد يقدر عليه ياريت تشوفولي بحث له علاقة بمادة المولبدينوم وهي تعتبر من العناصر النادرة والسامة في نفس الوقت وهي تعتبر لها علاقة مضادة مع النحاس في المجترات بالتحديد
فياريت أي بحث يتعلق بهذا الموضوع أكون شاكرا وأني في الخدمة من كلية الطب البيطري في ماليزيا
إدخل علي الرابط ده يا دكتور وستجد كل ما يخص المولبدينيوم من الامراض والخواص والسية والاعراض المرضية
وربنا معاك
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
مودي نبيل
Doctor
Doctor

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالخميس 29 أبريل 2010, 6:59 pm

شكرا علي الرد وجزاك الله خيرا والله مواقع مفيدة بس ياريت نلقي هذا الموضوع علي هيئة دراسات أجريت في مصر أو أحدي الدول العربية يكون أكثر أستفادة وبالذات في حيوانات المجترات مثل الماعز أو العجول
Nightingale
the leader
the leader
Nightingale

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالخميس 29 أبريل 2010, 7:26 pm

تحت امرك يا دكتور
عبد الباسط
Doctor
Doctor

مُساهمةموضوع: اقتراح   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالسبت 10 يوليو 2010, 4:33 pm

مرحبا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] أقترح أن تضيفوا قسم خاص بأحوال الطلبة حيث تكون فيه الاعلانات مباشرة من الكلية ..خاصة نقاط الطلبة . حتى يصبح الموقع أكثر نشاط وفائدة .. [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
Nightingale
the leader
the leader
Nightingale

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالسبت 10 يوليو 2010, 4:38 pm

يا ريت حضرتك توضح اكتر مش فاهم حضرتك تقصد ايه
kama_vet
Doctor
Doctor

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالثلاثاء 17 أغسطس 2010, 7:41 pm

السلام عليكم
وصح رمضانكم
بعد اذنكم اود الحصول على معلومات اوكتب خاصة بالاسهال عند العجول لانني محتاج اليه في مذكرة التخرج وارجو ان يكون باللغة الفرنسية

وجزاكم الله كل خير
Nightingale
the leader
the leader
Nightingale

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالجمعة 20 أغسطس 2010, 1:26 am

طب انا عندي بعض الكتب بس انجليزي
Nightingale
the leader
the leader
Nightingale

مُساهمةموضوع: diarrhea in calfs   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالجمعة 20 أغسطس 2010, 1:45 am

حضرتك دول ملفين بس انجليزي

وكمان الرابط ده عليه كل الملفات المتعلقه بالموضوع ده
ramiaubi
Doctor
Doctor

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالخميس 21 أكتوبر 2010, 3:07 am

يعطيك الف عافية يا دكتور بصراحة موقعكن كتير بجنن
اذا في عندك رسايل دكتوراة او ماجستير عن التسمم بالرصاص في الابقار
لاني عم احضر لرسالة ماجستير بعنوان
دراسة تركيز الرصاص في الاعشاب الرعوية و تأثيرهاعلى حليب الأبقار بالقرب من معمل الحديد في مدينة حماه
و يفضل انو تكون عربي واذا ما في عربي بالانكليزي كمان بيصير وشكرا الك

او اذا في موقع لرسائل الماجستير او الدكتوراة
بالطب لبيطري يكون بالعربي
لانو جمعت ابحاث ماشي حالها بالانكليزي
Nightingale
the leader
the leader
Nightingale

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالخميس 21 أكتوبر 2010, 3:04 pm

اقتباس :
يعطيك الف عافية يا دكتور بصراحة موقعكن كتير بجنن
اذا في عندك رسايل دكتوراة او ماجستير عن التسمم بالرصاص في الابقار
لاني عم احضر لرسالة ماجستير بعنوان
دراسة تركيز الرصاص في الاعشاب الرعوية و تأثيرهاعلى حليب الأبقار بالقرب من معمل الحديد في مدينة حماه
و يفضل انو تكون عربي واذا ما في عربي بالانكليزي كمان بيصير وشكرا الك

او اذا في موقع لرسائل الماجستير او الدكتوراة
بالطب لبيطري يكون بالعربي
لانو جمعت ابحاث ماشي حالها بالانكليزي

انا جمعت الابحاث الي حضرتك عاوزها يا دكتور وان شاء الله ارفعها وابعت الرابط لحضرتك قريباً
بالتوفيق
ramiaubi
Doctor
Doctor

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالجمعة 22 أكتوبر 2010, 4:08 am

هاد لطف منك
يسلموووووو كتير
Nightingale
the leader
the leader
Nightingale

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالجمعة 22 أكتوبر 2010, 9:26 am

اتفضل يا دكتور الرابط اهو
والملف rar اسمه lead toxicity فك الضغط وهتلاقي حوالي عشر ملفات عن سميه الرصاص في البقر

وبالتوفيق ان شاء الله
tata
Doctor
Doctor

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالسبت 14 مايو 2011, 2:42 pm

السلام عليكم يا دكتور لو سمحت انى احتاج معلومات وكتب عن التحاليل البيطريه لانى حديثه التخرج ونفسى افتح معمل واريد التعلم فلى سمحت ان كنت تعرف حاجه تفيدنر وايضا عن الادويه البيطريه فلى السوق المصرى واستخدامتها
Bensidvet
Doctor
Doctor

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالأحد 17 يوليو 2011, 7:58 pm

اريد كتاب ادا تفضلتم علينا : Bovine meat inspection Girst
ehab ezzat
Doctor
Doctor

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالإثنين 05 سبتمبر 2011, 3:56 pm

عاوز اعرف لو سمحت مصطلحات عن امراض الدواجن وترجمتها بالعربى ذى( ايج بورونيتس)(بورولابس) وشكرا لك
imperishable
Doctor
Doctor

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله   ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله Emptyالإثنين 15 أكتوبر 2012, 6:41 pm

السلام عليكم
لو فى حد لسة متابع التوبيك لو يقدر يقدملى فيديوهات لمحاضرات السلوكيات اكون ممنونة جدا

ياجماعة إلي عاوز أي حاجة متعلقة بالطب البيطري ياريت يدخل ويكتبها هنا وهنحاول نجبها إن شاء الله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» دراسة الطب البيطري
» الإعجاز البيطري في القرأن
» مؤهلات دراسة الطب البيطري
» الأخطار المهنية للطبيب البيطري
» العالم لا يستغني عن الطبيب البيطري